Altan-rådgivning i forbindelse med opsætning og renovering

Skal der sættes altaner op i din boligforening, eller skal der foretages en renovering af de eksisterende altaner, og har du i den forbindelse brug for professionel altan-rådgivning, så er du kommet til det helt rette sted. Hos AL Byggerådgivning ApS er vi specialiserede inden for bygherrerådgivning i forbindelse med altanopsætning og altanrenovering i hele København. Det kan for eksempel være for en andelsforening eller en ejerforening i Valby, på Frederiksberg eller et helt tredje sted.

Sådan kan vi hjælpe dig

Vi sørger for at hjælpe dig trygt igennem hele processen. Skal du have opsat altaner i din boligforening, så hjælper vi dig hele vejen fra start til slut. Du har dermed en kompetent og faglig stærk sparringspartner ved din side, hvilket kan være en stor fordel i forbindelse med denne type projekter.

Vi kan for eksempel hjælpe dig, hvis du ved, at I i boligforeningen gerne vil have opsat altaner, men er i tvivl om, hvordan I kommer videre herfra.

Har du indhentet tilbud fra firmaer, kan vi tilbyde at kigge dem igennem, så du kan få sparring i forhold til, hvilket tilbud og hvilken type altan du skal gå videre med.

Vores arbejde i forbindelse med altan-rådgivning er delt op i tre faser:​

1.​

​Fase 1 – tilbudsfasen

  • Gennemgang af tilbud fra altanentreprenør.
  • Kontrahering med altanentreprenør.
  • Løbende bygherrerådgivning i projektfasen indtil endelig byggetilladelse er modtaget fra kommunen.
  • Evt. afholdelse af møde for afklaring af projektfasen.
  • Vejledning af miljøscreening af bygningsdele på ejendommen samt anmeldelse af byggeaffald inden opstart på klients vegne.

2.​

​Fase 2 – udførelsesfasen

  • Afholdelse af opstartsmøde ca. 3-4 uger før endelig opstart med ophængning af altaner.
  • Udarbejdelse af informationsskrivelser og varslingsskrivelser.
  • Tilsyn under udførelse.
  • Afholdelse af løbende byggemøder med tilhørende byggemødereferater, under arbejdets udførelse. Byggemøders rytme tilpasses udførelsestidsplanen.
  • Gennemgang og anvisning af entreprenørens fakturaer.
  • Løbende korrespondancer med entreprenør, bygherre og foreningens beboer.
  • Afholdelse af mangelgennemgang.
  • Afleveringsforretning, inkl. afleveringsprotokol og kontrol af entreprenørens mangeludbedring.

3.​

​Fase 3 – afslutning

  • 1 års eftersyn inkl. udarbejdelse af eftersynsprotokol.

Kontakt os og hør mere om vores altan-rådgivning

Har du nogle spørgsmål, kunne du tænke dig at høre mere om vores altan-rådgivning, og hvordan vi kan hjælpe dig og din forening, eller ønsker du at indhente et uforpligtende tilbud på vores hjælp i forbindelse med opsætning eller renovering af altan, så er du altid meget velkommen til at tage kontakt til os.

Du kan enten kontakte os ved at ringe til os på telefon 47 47 32 32, men du er også altid velkommen til at skrive til vores e-mail kontakt@al-byggeraadgivning.dk, hvis du foretrækker det. Så sørger vi for at besvare din henvendelse inden for kort tid. 

Kontakt din byggerådgiver i dag

Vi glæder os til at høre mere om dit kommende projekt. Udfyld formularen, og du kan forvente svar indenfor 24 timer.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

ærlighed er grundstenen i vores arbejde

Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse i dit projekt.

Samarbejdet er altid i fokus

Vi tager kunden med gennem hele processen, fra start til slut.

Vi leverer altid et ordentligt stykke arbejde

Vi gør ikke noget halvt - Vi står altid inde for alle projekter vi løser..

Kontakt al byggerådgivning ApS

CVR: 42032433

Tlf.: ​47 47 32 32

Mail: kontakt@al-byggeraadgivning.dk

Åbningstider: 08:00-16:00