Rådgivning v. altanopsætning

Altanrådgivning i forbindelse med opsætning og renovering

​Skal der sættes altaner op i din boligforening, eller skal der foretages en renovering af de eksisterende altaner, og har du i den forbindelse brug for professionel altan-rådgivning, så er du kommet til det helt rette sted.

Hos AL Byggerådgivning ApS er vi specialiserede inden for bygherrerådgivning i forbindelse med altanopsætning og altanrenovering i hele København. Det kan for eksempel være for en andelsforening eller en ejerforening i Valby, på Frederiksberg eller et helt tredje sted.​

Sådan kan vi hjælpe dig

Vi sørger for at hjælpe dig trygt igennem hele processen. Skal du have opsat altaner i din boligforening, så hjælper vi dig hele vejen fra start til slut. Du har dermed en kompetent og faglig stærk sparringspartner ved din side, hvilket kan være en stor fordel i forbindelse med denne type projekter.

Vi kan for eksempel hjælpe dig, hvis du ved, at I i boligforeningen gerne vil have opsat altaner, men er i tvivl om, hvordan I kommer videre herfra.

Har du indhentet tilbud fra firmaer, kan vi tilbyde at kigge dem igennem, så du kan få sparring i forhold til, hvilket tilbud og hvilken type altan du skal gå videre med.

Vores arbejde i forbindelse med altan-rådgivning er delt op i tre faser:​

Fase 1 – tilbudsfasen

  • Gennemgang af tilbud fra altanentreprenør.
  • Kontrahering med altanentreprenør.
  • Løbende bygherrerådgivning i projektfasen indtil endelig byggetilladelse er modtaget fra kommunen.
  • Evt. afholdelse af møde for afklaring af projektfasen.
  • Vejledning af miljøscreening af bygningsdele på ejendommen samt anmeldelse afbyggeaffald inden opstart på klients vegne.

Fase 2 – udførelsesfasen

  • Afholdelse af opstartsmøde ca. 3-4 uger før endelig opstart med ophængning af altaner.
  • Udarbejdelse af informationsskrivelser og varslingsskrivelser.
  • Tilsyn under udførelse.
  • Afholdelse af løbende byggemøder med tilhørende byggemødereferater, under arbejdets udførelse. Byggemøders rytme tilpasses udførelsestidsplanen.
  • Gennemgang og anvisning af entreprenørens fakturaer.
  • Løbende korrespondancer med entreprenør, bygherre og foreningens beboer.
  • Afholdelse af mangelgennemgang.
  • Afleveringsforretning, inkl. afleveringsprotokol og kontrol af entreprenørens mangeludbedring.

Fase 3 – afslutning

  • 1 års eftersyn inkl. udarbejdelse af eftersynsprotokol.
Privatliv
AL Byggerådgivning

Nødvendige cookies

Tredjeparts-cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.